zondag 1 februari 2009

merel











Merel is een dagje geweest. Heerlijk. Door zo'n vrolijk klein kindje vergeet je alles. Je gaat helemaal op in dat wezentje. En het wordt steeds leuker, want eerlijk gezegd vind ik hele kleine babies niet zoveel aan. Ik hou van interactie, communicatie, een klik hebben met iemand. En dat lukt zo moeilijk met een baby. Maar Merel is bijna een half jaar oud nu en heel wijs. Dus daar kun je al mee "communiceren". En uiteraard heb ik weer foto's gemaakt. Als een echt fotomodel keek ze naar de camera en van de felle flits trok ze zich niets aan! Kom je gauw weer bij me Merel? Okee, Loes: jij bent natuurlijk ook welkom, maar euh...het gaat me om Merel he?!

3 opmerkingen:

  1. En bedankt hè sis...
    Gelukkig kan ik alle dagen van Merel genieten, wat wil je nog meer met zo'n mooie vrolijke meid!!!
    Maar het was heel gezellig en erg leuk in bad samen met joost en amber, dus Merel wil vast snel weer komen!!!
    groetjes loes
    en een -x-je van merel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is Merel!! (En alweer behoorlijk gegroeid!)Wat zal zij zich welkom voelen bij jullie, dat kun je wel zien op de foto's!!! Lekker van genieten, time flies!!

    Oh ja, Barbara: mooie weblog, had ik dat al gezegd?! Ga zo door, net als Amber, die ook al zo trouw blogt!!
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wow wat is die merel toch zo mooi! Mijn lieve kleine nichtje. Zo lief! Prachtig blog mama! Ga zo door! GO GIRL!

    BeantwoordenVerwijderen