maandag 16 november 2009

Night of the Proms

Jahaaaaa! Chris en ik zijn afgelopen zaterdag naar Night of the proms in Arnhem geweest. Het was zo waanzinnig mooi. En we hadden fantastische plaatsen, 2e rij van het podium! Wat wil je nog meer? We hebben meegezongen met Roxette, meegedeind op klassieke muziek, een traantje weggepinkt bij een nummer van Toots Tielemans en John Miles. Dat laatste was vooral bijzonder omdat ik vorige week een oproep zag op de site van Night of the Proms waarbij men om een foto van je kind vroeg, zodat ze al deze foto's in het decor konden verwerken tijdens het lied "If I could". En ja hoor: ineens verscheen het koppie van Joost levensgroot op dat scherm! WOW! Ik was met mijn mobiel aan het filmen, maar ja, toen ik dat zag op mijn kleine schermpje keek ik werkelijk echt even naar het podium met het gevolg dat uitgerekend die beelden heel erg bewogen zijn! Jammer dan. Het zit in mijn herinnering, daar gaat het om.
Ik heb een aantal (geslaagde) filmpjes op youtube gezet, hieronder staan er ook een paar van mij. Enjoy!







1 opmerking:

  1. Die filmpjes zijn echt gaaf Barbara!Ik kan me voorstellen dat het super was!
    Wat mooi dat Joost op vol scherm in beeld kwam...kippevel!

    BeantwoordenVerwijderen