dinsdag 8 december 2009

Engelse les


Mijn excuses voor het "niet bloggen" de laatste dagen maar ik ben erg druk geweest met mijn HokeyPokeykids activiteiten. Ik heb naast een eigen huisstijl voor mijn Engelse lessen ook een mooie flyer ontworpen en laten drukken en een website gemaakt.
Deze is net 10 minuutjes geleden online gegaan. De flyers worden uitgedeeld op wat basisscholen in Zutphen, kids worden uitgenodigd om zich in te schrijven voor een leuke cursus Engels van 12 lessen. HokeyPokeykids is nu onderdeel van mijn andere bedrijf, textPRenzo, dus ik word/ben een druk baasje!
Ik heb vandaag ook maar een persbericht de deur uitgedaan, dus ik hoop op wat media aandacht en een heleboel aanmeldingen voor de nieuwe groep die start in Zutphen op 11januari!
Ik volg mijn passie! En het wordt steeds duidelijker wat ik wil (en vooral niet wil), waar ik goed in ben en veel energie van krijg. Want dan is het niet erg om in de late uurtjes ergens aan te werken :)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Barbara,

    Gefeliciteerd met je website. Het ziet er mooi uit!!
    Veel succes met de uitbouw van je Engelse lessen.

    Groetjes, gnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...Barbara,gefeliciteerd zeg!Helemaal super dat je je hart volgt!!
    Heel gaaf en knap!De website ziet er prachtig uit en de flyers ook!Heel erg veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo gek dat we geen tijd hebben om bij te kletsen onder het genot van een kopje thee.... goed voornemen voor 2010 dan maar!

    Succes met alles. Fijn dat het zo goed gaat!!

    Gezellige kerstvakantie alvast!!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen