vrijdag 16 april 2010

netwerken: bleeeeh

De weken vliegen om. Nog een paar lessen in Zutphen en dan hebben "mijn" kids niveau 1 van de Engelse lessen doorlopen! Ik vind het lesgeven super, het enthousiasme van de kinderen geeft me veel positieve energie. Wat ik moeilijker vind is de aquisitie. Een eigen bedrijf betekent helaas ook klanten werven. Naamsbekendheid krijgen dmv netwerken bijvoorbeeld. En laat ik daar nou net niet van houden! Lastig hoor. Het liefst zou ik alleen maar bezig willen zijn met het ontwikkelen en uitzoeken van lesmateriaal en lesgeven. Helaas werkt dat niet op die manier. Ik ben kaartjes aan het rond delen, persberichten aan het versturen en advertenties aan het plaatsen. ZEG het voort: Engelse les van Hokeypokeykids is FUN!

1 opmerking:

  1. Lieve Mam,

    Je doet het hartstikke goed! Ga maar gewoon door met lesgeven en helaas: Netwerken hoort erbij. Aan elk beroep zitten rottige kanten... Netwerken, is het echt zo erg? Ik ben ontzettend fier op u! KUS AM

    BeantwoordenVerwijderen