maandag 30 augustus 2010

Over mij...

Amber heeft mij getagged. Okee: hier komt het dan!

4 things in my bag/purse:
- Mijn bril voor autorijden
- Mijn portemonnee incl. rijbewijs, pasjes, enz.
- Pen en opschrijfboekje
- Mijn mobiel

4 things found in my office desk drawer:

* Foto van Joost toen-ie 2 jaar was (aaahhhhh)
* Fineliners
* Mooie kaarten die ik ooit gekregen heb
* CD van Adele

4 favorite things in my room:

* Alle kunstwerken die aan de muur hangen
* Mijn servies plankje met pip en mila spulletjes
* Natuurstenen vloer (als-ie net een behandeling heeft gehad)
* De plek van Max, ik kniel dan bij hem neer,aai hem en IK word rustig

4 things im currently into:

* Meer opdrachten binnenhalen :(
* Verrassingsuitje organiseren voor Amber's 16e verjaardag
* Engelstalige romans lezen :)
* Engelse lessen voorbereiden voor nieuwe groep kids

4 things I’ve always wanted to do:

* Aan Parijs-Dakar meedoen
* Een boek schrijven
* Nieuw-Zeeland rondreizen
* Heel veel (grote) honden hebben


4 things I bet you didn’t know about me:

* Ik heel bang ben om over te geven...alleen de gedachte al
* Ik nog nooit van mijn leven dronken/aangeschoten ben geweest
* Ik in Australiƫ op de High-School als enig meisje NIET voor kookles koos, maar technisch tekenen heb gevolgd
* Ik gek ben van auto's en liever naar garages ga om auto's te kijken dan voor kleding te gaan shoppen


4 songs I can’t get out of my head:

* Girl - Anouk
* Rambling man - Laura Marling
* Fix you - Coldplay
* Kol Nidrei - Max Bruch

3 opmerkingen:

  1. Leuk om al die dingen van je te lezen!
    Wow..Parijs- Dakar!
    Je muziek keuze is gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Barbara,
    Gezellig met je dochter weg.
    Het is dus Groningen geweest.
    We moeten gauw maar even afspreken voor een kopje thee / koffie om de vakantieverhalen uit te wisselen.
    Wil je mij een email sturen want ik ben je adres kwijt door een crash van de computer.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen