donderdag 14 oktober 2010

Weer gefotografeerd! Heerlijk.

Vrijdag 1 oktober was een stralende dag. Strakblauwe lucht en een felle zon. Wat een geluk, want ik moest op een trouwerij fotograferen.
Wat zagen Linda en Timo er mooi en gelukkig uit! En wat vond ik het toch weer heerlijk om mooie momenten vast te leggen. Ik word steeds vaker gevraagd om te komen fotograferen, leuk is dat. Binnenkort nog een foto-verslag van een bijzondere shoot. Maar nu eerst een paar foto's van die eerste mooie dag van oktober! Natuurlijk zou ik er veel meer kunnen laten zien...ik heb er meer dan 500 gemaakt. Hier een aantal van mijn persoonlijke favorieten.
Welke is jouw favoriet? Laat het me weten!









1 opmerking:

  1. Wow, gave foto's Barbara! Wat een speciaal gevoel moet dat zijn om foto's te mogen maken op zôn fantastiche dag voor het bruidspaar!
    Ik vind ze allemaal heel erg mooi!
    De derde vind ik zo mooi om het gelukkige gezicht van de man op de foto!Super hoor dat je dat ontroerende moment hebt vastgelegd!De 4e is ook al zo mooi, dat autootje is zo gaaf over de weg met dat landschap, heeft een hele mooie sfeer en de laatste...wow, wat gaaf hoe je de weerspiegeling in de auto hebt gemaakt van de bruidegom! Fantastisch!

    En ja de puppies zijn zo lief en mooi!Ik wil ze allemaal wel ;)Ik zal even foto's plaatsen van ze!

    BeantwoordenVerwijderen