maandag 1 november 2010

Kort bericht


Druk, druk, druk! Zo zou je mijn week kunnen omschrijven. Zat ik 6 weken geleden nog redelijk in zak en as (wat een rare uitdrukking eigenlijk) wat betreft mijn werkzaamheden als freelancer, nu weet ik niet waar ik de tijd vandaan moet halen om alle opdrachten uit te voeren. Ineens komen er zoveel nieuwe mensen, kansen en opdrachten op mijn pad. En dan mijn Engelse lessen voor kinderen. Maar liefst 3 nieuwe groepen erbij en mogelijk nog meer door een derde geïnteresseerde school! Super, maar het vergt veel organisatorisch talent. Heb ook alweer een fotoshoot gedaan van 2 vriendinnen, erg leuk allemaal! Zal binnenkort daar ook wat van op de site zetten (na toestemming uiteraard).
Het is 22.45 uur en heb de laatste emails de deur uit. Lekker douchen nu en naar bed, klaar voor een leuke dag morgen (want mijn lieve vriendin uit Dalfsen komt)!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het werk weer aantrekt (en dat is eigenlijk ook een rare uitdrukking...) 't Is net het echte leven: pieken en dalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor dat je werk zo goed gaat! Wel erg druk hoor!Succes met organiseren!!En denk aan jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen