zaterdag 8 oktober 2011

PRAAG

Een jaar lang heeft ze ervoor gespaard. Al maanden staat die glazen pot op haar kamer en iedere week kwam daar weer geld in. Spijkerbroek werd niet aangeschaft, hoewel nodig, omdat ze voor Praag wilde sparen. Tickets al lang geboekt, hotelkamer gereserveerd. En toen kon haar reisgenoot ineens niet meer mee. O nee. Andere vriendin wist het niet zeker en besloot (bijna op het laatst) om niet mee te gaan.
En nu ga ik. Met Amber. Tickets omgeboekt (daar verdient meneer Easyjet heel veel geld mee) :( aantal lessen afgezegd, logeerplek voor Joost geregeld omdat Chris nachtdienst draait en nu maar aftellen. Morgen over een weekje lopen we over onze geliefde Karelsbrug in Praag. Voor mij wordt het de 3e keer, Amber werd er 1,5 jaar geleden verliefd op. Wat een stad. Wat een sfeer. En eigenlijk is dit reisje voor mij zo onverwacht. Maar daarom minstens zo leuk!

2 opmerkingen:

  1. ooh mam wat lief.
    Ik heb er ZOVEEEEEL ZIN IN!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél véél plezier in Praag.
    Ik weet zeker dat het gaat lukken want wat is er mooier om samen met je dochter op pad te gaan. En Praag is mooi en gezellig.
    Geniet van dit onverwachtse uitje.

    BeantwoordenVerwijderen