zaterdag 5 januari 2013

Nieuw jaar, nieuwe uitdagingen!

En we gaan weer van start. Nieuw jaar, nieuwe mogelijkheden, uitdagingen, ervaringen. Ik heb veel kunnen lezen in deze vakantie. Ook heb ik seizoen 3 van The Killing gekeken. 10 uren spanning! Ik ben met Chris naar de Scandinavische thriller the Hypnotist geweest. We hebben lekker gegeten in restaurants. We hebben kerst gevierd met familie. Ik ben weer een jaartje ouder geworden en heb leuke cadeautjes gekregen. Kortom, een heerlijke vakantie ondanks het feit dat Chris de griep kreeg en ik mij op dit moment niet helemaal fit voel... Nog 7 weken en dan brengen we Amber naar Leipzig. Onze dochter gaat zowaar studeren in het buitenland! Onwerkelijk eigenlijk. Ruim 5 maanden zal ze weg zijn. Wel heel leuk en leerzaam voor haar. En drie keer raden wat wij in de meivakantie gaan doen ;)!

2 opmerkingen:

  1. De aller, allerbeste voor jullie 4! Ik ben begonnen met de Killing en kan niet wachten totdat de mannen naar bed zijn ;-) en hoor graag hoe je de Hypnotist vond. Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie een gezellige vakantie hebben gehad! Spannend dat Amber zo snel al vertrekt! Heel veel beterschap! En ik dank dat jullie naar Leipzig gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen