zaterdag 24 januari 2009

Jaha! Na ruim 2 jaar een .piczo website te hebben gehad, begin ik met deze nieuwe blog. Waarom? Verfrissend. Anders. Gebruiksvriendelijker.
Een nieuw jaar, een nieuwe zakelijke website en nu ook een nieuwe blog! Maar de onderwerpen en het aanbod van foto's, filmpjes, leuke links en tips zullen niet anders zijn dan op mijn "oude" site. Ik ga gewoon door met het delen van mijn dagelijkse leventje. Mijn gedachten over bepaalde zaken, vakantieplekken, mooie boeken, ontroerende films of uitspraken van de kids. De nieuwe naam van mijn blog heeft hier uiteraard mee te maken: daily present. Dubbelzinnig. Dagelijks aanwezig. Maar je kunt het ook opvatten als : dagelijks kadootje. Het is maar hoe je het bekijkt. En zo is het ook met je leven. Het is maar hoe je het bekijkt en hoe je met alles omgaat!

1 opmerking:

  1. Lieve Mam,

    Ik ben super enthousiast over je nieuwe weblog! Hij wordt vast nog: Mooier, leuker, aangrijpender, grappiger... Dan de vorige. I love you!

    BeantwoordenVerwijderen