zondag 3 januari 2010

40

30 december vierde ik MIJN oudejaarsavond. Nog eventjes 39 jaar oud. Eigenlijk voelde ik me meer dankbaar dan wat anders. Dankbaar omdat mijn eigen oma maar 29 werd. Dankbaar omdat ik 13 jaar geleden in kritieke toestand werd opgenomen met hersenvliesontsteking en hier nu nog ben. Dankbaar voor mijn kinderen en mijn man. Terugkijkend op mijn leventje besef ik dat ik best wel veel heb meegemaakt. Dingen waar ik verder nu niet op in ga, maar die me hebben gevormd tot wie ik nu ben.

Op de laatste dag van 2009 werd ik 40. HOERA! En ik heb bewust gekozen om dit met mijn gezin in een gezellig vakantiehuisje te vieren. Geen groot feest met veel mensen. Intiem, rustig en bijzonder. Dat was mijn verjaardag. En dan maken me de volgende opmerkingen ook niks uit:

Je armen zijn bijna te kort om fatsoenlijk de krant te kunnen lezen.

De meerderheid van je collega's zijn geboren in het jaar waarin jij voor het laatst promotie kreeg.

Je geheimen zijn veilig bij leeftijdsgenoten want zij kunnen ze toch niet meer onthouden.

Je favoriete films worden opnieuw uitgebracht, deze keer in kleur.

Geniet van je leven en haal er het maximale uit! Volg je hart, leef met passie!
Een heel gezond en liefdevol 2010 voor iedereen! En zou mijn wens die ik in gedachten had bij het loslaten van onze Chinese lantaarn (wensballon) uitkomen? Die van vorig jaar in ieder geval wel!!! :)


2 opmerkingen:

  1. Beste Barbara,
    Gefeliciteerd met je 40 jaar. Het is niet erg hoor en dat kan ik uit ervaring zeggen.
    Ik hoop dat jullie lekker hebben kunnen uitrusten in het weekje vakantie en sterkte met de werkzaamheden die weer op je afkomen nu de vakantie weer voorbij is.
    Heel veel groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, deze heb ik gemist ;( Barbara alsnog van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag!
    Het is niet zo heel erg hoor ;)
    Super leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen