dinsdag 19 januari 2010

Leuke dingen

Van mijn kinderen heb ik prachtige bekers en kopjes van Pip Studio gekregen voor mijn birthday. Van het gekregen geld heb ik een nieuwe lens voor mijn camera gekocht. Chris gaf me ook een prachtig kado: de week van mijn verjaardag hebben we doorgebracht in een luze vakantiehuis! Mijn vriendin heeft me uitgenodigd voor een high-tea. Mijn zusje vond het leuk om mij een dagje uit te nemen naar bijvoorbeeld Sanadome:


Leuk, zoveel dingetjes. Ook heb ik een aantal boeken besteld bij een Engelse boekenzaak en gisteren kwamen ze eindelijk binnen!
Ik heb zoveel inspiratie opgedaan dat ik 2 layouts heb gescrapt. Zal er morgen een foto van maken en hier plaatsen. Dat wordt overigens overmorgen want morgen vieren we Joost zijn verjaardagsfeestje voor een aantal vrienden van hem...DRUK maar heel gezellig.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt echt helemaal als een geweldige verjaardag met feestelijke cadeautjes...super!
    Ben erg benieud naar je layouts!

    BeantwoordenVerwijderen