woensdag 3 augustus 2011

terug van weggeweest

Weggeweest. Op vakantie. Geprobeerd "bij te tanken". Bleek lastig. Het lag niet aan ons prachtige (zweeds aandoende) vakantiehuis. Het lag niet aan het gezelschap. Niet aan het weer (wisselvallig maar prima te doen), niet aan de omgeving (glooiende, weidse vergezichten, rustige stranden, genoeg te winkelen, mooie bochtige weggetjes die uitkwamen op het strand) hoewel deze niet tot mijn favo zal horen...nee, ik denk dat het diep in mijzelf zat. Ik had de rust niet om lekker boeken te lezen. Om lekker uit te slapen. De afgelopen maanden zijn zwaar geweest en dit kwam juist tijdens de vakantie naar boven leek het wel.
Maar ja, drie weken geen telefoon, geen verplichtingen en samen zijn met de drie personen die ik het meest liefheb is al heel wat. Dat is fijn. Hier wat foto's:



2 opmerkingen:

  1. Blijkbaar gaat het meer tijd kosten om ook innerlijke rust te vinden Barbara en dat mag ook!
    Je foto's zijn leuk en mooi, ik hoor graag de bijbehorende verhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige foto's. Hopelijk gaat het nu beter met je.

    BeantwoordenVerwijderen