vrijdag 11 november 2011

fotoshoot

Ook al vind ik fotograferen ontzettend leuk, ik had me voorgenomen geen echte fotoshoot opdrachten meer aan te nemen. Er gaat zoveel tijd in zitten en momenteel heb ik die tijd niet. Maar ja, als je nicht er om "zeurt", heel erg graag wat foto's wil van haar kleine (zie foto hieronder)

tja dan doe je dat! En als je zus een lieve collega heeft die op de kleintjes moet letten en dus een amateur fotograaf zoekt voor haar trouwdag, en je wordt gevraagd: tja dan doe je dat!
En dus heb ik de ene shoot al gedaan (leuk!) en mag ik over 2 weken een trouwerij vastleggen. Toch maar wel. Want het is zo leuk om te doen...

1 opmerking:

  1. Wat leuk…
    Ik doe morgen mijn eerste echte,
    ik vind het best spannend, als dat maar goed gaat!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen