vrijdag 16 december 2011

Opluchting

De tumor was GOEDaardig. De operatie viel mee. Het herstel duurt lang voor mijn gevoel. Maar het gaat okee.
Ik vul mijn dagen met emails lezen en beantwoorden, "rommelen"in huis, op bed liggen met een goed boek (nu: "De geschiedenis van de liefde") en kijk de Scandinavische crimi serie The Bridge op DVD.
Conditie is belabberd, maar dit gaat iedere dag beter.
Mijn hoofd wil veel meer dan mijn lichaam nu kan. Cupcakes en Monchoutaart (Joost wordt 13 overmorgen) maken. Foto's uitzoeken. Scrappen, schilderen. Mijn werkkamer opruimen.
Voorlopig hou ik het maar bij rustige activiteiten. Zoals "surfen" op het internet. En deze dingen tegenkomen:

A house without books is like a room without windows.

Ingang kinderafdeling bibliotheek in Amerika:

Ik weet niet waarom, maar dit gaf mij een soort kerst-gevoel (don't ask me why):

Time to rest again. See you soon!

2 opmerkingen:

  1. Heel fijn dat het goed is afgesloten.
    En nu nog weer de oude Barbara worden; tijd is je ding maar dat is niet altijd leuk.

    Gefeliciteerd met de verjaardag van Joost.
    Feliciteer je Joost ook, ook van Coen en een gezellige dag!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig!!
    Nog van harte met je grote zoon!
    En voor de rest: volg je eigen wijze woorden op: doe rustig aan en luister naar je lijf. Ga lekker rondsnuffelen op Pinterest bijvoorbeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen