donderdag 12 maart 2009

Wat ik echt wil


Laatst ergens gelezen: 7 vragen die je jezelf moet stellen om achter je ware wensen te komen. Interessant. Want wie kent niet dat knagende gevoel: is dit nou wat ik écht wil? Waarvan ik vroeger droomde? Waar ik gelukkig van word? Waardoor ik een fijn persoon ben, voor mezelf en mijn omgeving?

Hier komen ze...ben benieuwd of je erachter komt wat je nou echt wilt!

1. Wie is jouw held/heldin?
(De eigenschap die jij in die ander bewondert, bezit jij (stiekem) ook)
2. Wat zeggen anderen over jou bij een afscheids/pensioenrede?
(Hoe wil je overkomen op collega's, wat vind je belangrijk?)
3.Wat zou je doen als geld geen issue was
(veel dromen kunnen best worden gerealiseerd zonder bakken met geld)
4.Wat deed je graag als kind?
(Dit zegt iets over wie je werkelijk bent, wat je echt leuk vindt)
5. Wanneer heb je eer van je werk?
(Warrvan krijg je energie, wat wil je bijdragen wat levert het op?)
6. Wanneer doe je dingen moeiteloos?
(Dus niet waar je goed in bent maar wat je geen moeite kost. Zomerk je dat wat je doet helemaal bij je past)
7. Wat zou je morgen doen als je wist dat je niet kon falen?
(Probeer ook in te zien dat als je "er niets van bakt" het helemaal niet zo erg is)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten