zondag 1 maart 2009

witte wereld



Ik zou het alweer zowat vergeten zijn, maar we zijn laatst een weekje weg geweest. Naar het Sauerland. Om precies te zijn naar Bad Arolsen, waar we al 5 jaar lang komen. Voor de rust. De sneeuw. Het gezellige huisje. Het busje van de bakker die 's ochtends op het park komt met vers gebakken Kaiser broodjes. Heerlijk. We hebben spelletjes gedaan, gewandeld, met de slee keihard van de berg afgesjeest (Amber iets te hard waardoor we ook het ziekenhuis van Bad Arolsen van binnen hebben gezien), gezwommen en gewinkeld. Maar bovenal genoten van de wonderlijke witte wereld, waarin alles zo sereen lijkt. Stilte. Oorverdovende stilte. Adembenemende sneeuwlandschappen. Frisse lucht door je longen. AAAaaaaahhh ik wil terug!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Barbara,
    Een nieuwe poging. Wat een mooie foto's; ik krijg zin om ook even te genieten van het niets doen en om je heen kijken naar de moiie dingen.
    Ik hoop dat het met de telefoon weer snel geregeld is en zal je woensdag proberen te bellen.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave foto's Barbara en persoonlijk vond ik vooral het kaartje uit Duitsland erg leuk ;)
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen