zondag 19 december 2010

Tag

1. Bedank en link degene van wie je
de tag kreeg.

Bedankt AMBER voor de tag! Wat lief van je dat je mij (je "oude"moeder tagged : )


2. Som je blog filosofie, motivatie en
ervaring op in 5 woorden.
Geniet van de alledaagse dingen

3. Geef de award door aan andere bloggers die
inhoud hebben op hun blogs.
Petra die waanzinnig mooi kan scrappen
Jeanet, die mij altijd weet te inspireren
Kim en Jo die zoveel interieur tips en ideeën publiceren

Decembertag
1. Sinterklaas / kerstmis- Bezig zijn voor een ander, dat is het leuke aan Sinterklaas. Moeite doen om een passend kadootje te vinden, een mooi gedicht te schrijven, een leuke surprise te maken!

2. Kruidnoten / Pepernoten- maar dan wel met chocolade eromheen!

3. Sneeuw / Schaatsen – Dat knisperende geluid onder je voeten als je de eerste bent die op het nieuwe sneeuwdek loopt!

4. Cadeautjes geven / cadeautjes krijgen –De vreugde die je al voelt voordat je je cadeau aan iemand geeft, heerlijk! En dan hun gezicht te zien. Met name cadeautjes geven aan mijn kinderen vind ik fantastisch!

5. Professionele vuurwerkshow kijken / Zelf vuurwerk afsteken – Dan toch maar zelf, hoewel ik er ieder jaar minder van geniet lijkt het wel. En al helemaal geen knallers maar alleen sier vuurwerk!

6. Kerstontbijt / Kerstdiner – Alleen als het niet al te uitgebreid is. Dat opgefokte gedoe rond de kerst vind ik maar niks. Het gaat om het samen-zijn, en niet om het (vr)eten! Dus ik maak stampotten met kerst.

7. Sneeuwpop maken / Sneeuwballen gevecht – Best leuk als je GOEDE handschoenen hebt.

8. Kerstkaart maken / Kerstkaart kopen – Creatief bezig zijn vind ik altijd leuk. Het is alleen het "moeten"wat ik minder vind aan kerstkaarten zelf maken. Want als ik de één een zelfgemaakte stuur, moet ik die andere ook wel eentje sturen.

9. Verlanglijstje doorgeven / Je laten verrassen – Toch het laatste. Want ik hoop dat vrienden en familie mij nu wel een beetje kennen.

10. Goede voornemens / Slechte gewoontes doorzetten -
Ach, komt toch niets van! (Maar ik rook niet!)

1 opmerking:

  1. Heel mooi om te lezen!
    En heel erg bedankt dat je mij tagged!

    BeantwoordenVerwijderen