maandag 20 april 2009

eindelijk!


Eindelijk heb ik "geïnvesteerd" in mijn bedrijf. Na lang wikken en wegen, reviews lezen, advies van IT-ers vragen heb ik vandaag dan toch echt een prachtige laptop besteld! Ik ben er nu al blij mee. Wij hebben n.l. onze PC in een open werkkast staan. Heel leuk hoor, voor een uurtje, maar niet als je 8 uren per dag erachter moet werken. Dan krijg je Harry Potter taferelen, alsmaar in die kast onder de trap... Bij deze kom ik dus uit de kast! Wat is er fijner dan deze lente/zomer interviews uit te tikken, webcontent te schrijven en handleidingen vertalen aan de buitentafel op mijn supersnelle laptop? Heerlijk, ik kan niet wachten!

1 opmerking:

  1. Ja eindelijk!! Goed gedaan ! En als je je eigen tuin een keertje zat bent (zal wel niet zo gauw gebeuren)dan ben je heerlijk mobiel met zo'n laptop en mag je altijd in onze tuin zitten, ik ben dan de koffiejuffrouw wel...(zonder karretje dan, maar met koekjes ha ha!)

    BeantwoordenVerwijderen