donderdag 23 april 2009

Verwennerij

Chris loopt al een maand stage voor zijn studie als docent Aardrijkskunde/Geschiedenis. Gisteren is hij met een bus vol enthousiaste (lees: drukke) pubers naar Amsterdam geweest waar ze het Verzetsmuseum bezocht hebben en de binnenstad van Amsterdam onveilig hebben gemaakt. Hij kwam laat thuis, moe maar voldaan. De buschauffeur zei nog zuchtend: "Knap hoor, dat jullie dit volhouden. Na 1 dagje met die kids ben ik al total-loss". Chris, die helemaal NIET van shoppen houdt, is speciaal voor Amber en mij naar één van mijn lievelingswinkels gegaan om daar een kado voor ons te kopen. We kregen ieder een grote pot scrub van Sabon! Zooooo lekker. Ik verheug me al op vanavond. Lekker een warme douche en scrubben maar. Het ruikt niet alleen lekker, je huid wordt er ook super zacht van. En nu genoeg reclame gemaakt. Maar ik raad het iedereen aan. Pure verwennerij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten