woensdag 1 april 2009

max is 8 jaar!




Ons 1 april grapje is vandaag alweer 8 jaar geworden. Acht jaar geleden hebben we Max opgehaald van een boerderij ergens in Overijssel. Wat een droppie was het toen. Grote onbenullige poten, lieve flaporen en prachtige ogen. En wat is het een lieve hond. Rustig, aanhankelijk, luistert goed (meestal dan) en begrijpt ons (denken we tenminste wel). Hij geeft Amber de gelegenheid om heel veel te wandelen (vindt ze helemaal niet erg), hij "troost" Joost als-ie verdrietig is (op Valentijnsdag had Joost een bot van papier gemaakt en daarop stond: "Voor Max omdat je me altijd troost als ik verdrietig ben"), hij drukt zijn natte neus tegen de hand van Chris die vervolgens zelf rustig wordt als hij Max aait en hij biedt mij gezelschap op stille dagen waarop ik in mijn eentje achter de PC zit te werken.

Happy Birthday Max!

1 opmerking:

  1. En hij is de liefste logeerhond die er is!!
    Ook van ons vijven gefeliciteerd Max!

    BeantwoordenVerwijderen