zondag 3 mei 2009

Niet fit

De reden dat ik niet "daily present" ben op deze site is dat ik al een poos niet fit ben. Afgelopen maandag heb ik dan ook netjes het advies van Chris opgevolgd en mijn huisarts bezocht. "Ik heb je al een poos niet gezien", zei mijn arts. "Nee, dat klopt", antwoordde ik, "ben de laatste tijd ziek geweest."

Nee hoor, dat heb ik niet gezegd (wil het stiekem wel eens doen). Na onderzoek bleek dat mijn hoesten, kortademigheid en moeheid van de afgelopen weken het gevolg zijn van een longontsteking. Nu heb ik al een week een anti-biotica kuur, maar deze slaat niet aan. Nog steeds hoest ik en ben ik zooooooo moe. Ik denk dat er niets anders op zit dan terug te gaan naar mijn huisarts. Niet goed, geld terug. Kan ik hopelijk eens die grap maken!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Barbara,
    Wat vervelend van die longontsteking en dat de antibiotica niet aanslaat.
    Ik hoop dat hij iets vindt wat wel werkt en dat je je snel weer wat beter gaat voelen.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Barbara,
    Ik zag dat we op dezelde tijd een berichtje postten op Petra's bolg...dus even bij jou kijken.
    Wat vervelend joh!Ik hoop dat je snel weer opknapt,is ook niet niks hoor zón longontsteking.
    Dat grapje zou ik gemaakt kunnen hebben...dat vind ik echt humor :)en idd ik zou het ook niet zeggen maar stiekem wel heel erg graag willen...
    Heel veel beterschap Barbara,doe het rustig aan!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik jou even niet zie is het meteen weer mis.... kun je niet gewoon een keertje een lichte kou hebben of zo????
    Maar zonder gein: sterkte en beterschap (en gauw je dokter weer bezoeken!)
    En als ik wat voor je kan doen: bellen!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen