maandag 28 september 2009

Bioscoop kaartjes


Joost gaat woensdag met een meisje uit zijn klas naar de bioscoop om de film van Spangas te zien. Natuurlijk is dit voer voor Chris om Joost hiermee te pesten. "Zal ik haar vragen of ze mijn schoondochter wordt?" vroeg-ie onder de lunch vanmiddag. Joost reageerde fel: "Het is een gewone vriendin, niet MIJN vriendin!" Omdat zij ook Spangas (de serie) op tv volgt, wilde zij ook graag naar die film. "En ze heeft ook zo'n bon van de AH waarbij het 2e bioscoop kaartje gratis is, dus als we deze nou alletwee inleveren is het gratis voor ons!" Ik zei lachend dat het zo niet werkte. Kaartje nummer 1 moet je kopen, en dan is met de bon kaartje nummer twee gratis. Waarop Joost heel nuchter zei: "Nou, dan bestellen we toch alleen kaartje 2 en 4?"
Hartstikke goed Joost!

1 opmerking:

  1. Hé dat is toch echt goed bedacht van je zoon!!!Je kan het toch proberen...;)
    Heb even bijgelezen op je blog,hoop dat Amber het volhoudt!Heel veel succes en sterkte gewenst in elk geval.
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt van die kinderen ..super,ik ben heel benieuwd naar je foto's van de trouwerij!
    En alsnog van harte gefeliciteerd met je eenjarig jubileum!!
    En natuurlijk met je winnende foto!!Echt heel erg mooi!!WOW!
    Ik zal echt wat vaker langskomen,heb zoveel gemist!!

    BeantwoordenVerwijderen