donderdag 24 september 2009

textPRenzo 1 jaar!

De bruiloft is alweer bijna een week geleden! Het was een prachtige (zonnige) dag en we hebben een groot gedeelte van die dag op het water doorgebracht! Uniek dus. En de foto's zijn ook erg leuk/mooi/apart geworden. Het bruidspaar zit momenteel in Maleisiƫ, en zonder hun toestemming plaats ik niets op mijn blog...maar ik beloof dat ik er een aantal zal laten zien als het bruidspaar akkoord gaat. Even wachten dus.

Morgen begin ik weer met een nieuwe leerling voor Engelse les, een jongetje van 5 die met zijn ouders over 3 maanden gaat emigreren naar Amerika. Vanaf volgende week geef ik ook nog eens les aan een groep van 6 kinderen, dus ik ben erg druk met meer lesmateriaal te maken. Erg leuk allemaal. Deze week ben ik ook alweer een jaar eigenaar van textPRenzo en ik heb geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om mijn baan op te zeggen zodat ik voor mezelf kon beginnen! Ik heb het 1-jarig jubileum gevierd met man en kids met een lekkere bbq in de tuin. Proost! Op nog zo'n spannend, (ook wel vaak onzeker) creatief, uitdagend jaar!

1 opmerking:

  1. Hoi Barbara! Ik wist niet dat jij op toestemming zat te wachten... hahah! Gooi d'r op die foto's!!! Dan kan de hele wereld zien waar JIJ goed in bent! Ook de foto van de muur erop zetten he!
    Nogmaals heel erg bedankt!
    Liefs Marike

    BeantwoordenVerwijderen