zondag 6 september 2009

Gewonnen!

Gisteravond besloot ik mijn hotmail inbox maar eens door te lezen en tot mijn grote verbazing zat er een berichtje tussen waarin stond dat ik een fotowedstrijd gewonnen heb! Wat leuk. Opdracht was een bijzonder moment vastleggen en omschrijven. Mijn ingezonden foto was door de jury geselecteerd als winnende foto. En wordt nu door een kunstenaar nageschilderd voor ons. Dat zijn nog eens leuke mailtjes! Dit was de winnende foto met de omschrijving: 3 x raden wat wij als eerste deden bij aankomst op La Palma?

2 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!!! Goed zeg!! Toch weer een bevestiging van iets dat je van jezelf al wel wist: dat jij heel goed een sfeer in 1 foto kan weergeven... Dus: nooit twijfelen aan je kwaliteiten op dat gebied, hè?!! Ben trots op je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk voor je.
    Gefeliciteerd!
    Je maakt ook mooie foto's dus dit is een kroon op je werk.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen